Searching...
30 wrz 2016

Budapeszt

Raz na jakiś czas zdarzają mi się podróże niewspinaczkowe np. do Budapesztu, miasta (aktualnie) nr 1 na mojej liście. Miasto dostarcza atrakcji o każdej porze - za dnia najlepiej poświęcić czas na zwiedzanie bogatej kultury, z kolei w nocy warto wybrać się na obchód tutejszych klubów, które mają niepowtarzalny klimat oraz rozwiązania, których ciężko szukać w zachodniej Europie - przykładem może być wielotematyczny klub powstały z przeobrażenia opuszczonej uliczki wraz z przyległymi kamienicami, kamienice są połączone platformami na różnych poziomach a w każdym byłym mieszkaniu znajduje się sala o innej tematyce i klimacie. Węgrzy mogą się również pochwalić bardzo dobrym jedzeniem (na poziomie jaki można u nas spotkać tylko w droższych restauracjach) w całkiem niskich cenach no i oczywiście rewelacyjnymi winami. Podsumowując, Budapeszt to niezwykle ciekawe miasto będące mieszanką wielu kultur, tętniące życiem zarówno w dzień jak i w nocy, no i można tu dobrze zjeść popijając wyśmienitym winem.















2 komentarze::

  1. Cudowne miasto, byłem tam tylko raz i do tej pory nie mogę odżałować, że nie mogłem obejrzeć większości zabytków, bo brakło czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Budapeszt to przepiękne miasto :) Co prawda nigdy nie byłem, ale znajomi mi opowiadali jak tam świetnie jest.

    OdpowiedzUsuń

 
Back to top!