Searching...
24 lip 2014

Tatry

Skromna fotorelacja z ostaniego wypadu w Tatry celem załojenia jakiejś tłustej cyfry. Plan oczywiście zrealizowany, w trzyosobowym zespole (Lama, Buła i ja) pokonaliśmy na Mnichu drogę American Beauty VIII+ OS. Drugiego dnia niestety nie mogłem toważyszyć chłopakom, ponieważ źle się przygotowałem na wspin co skutkowało kompletnym wyczerpaniem dnia następnego.
Troszke się wkręciłem we wspinanie w Tatrach dlatego możecie się spodziewać klejnych relacji i, mam nadzieje, bardziej dopracowanych zdjęć.

Buła siorbie poranną kawke :-)

Mnich


Widok ze ścieżki na Tatry



Turysta

Batman





Kuba na krawędzi


Duże te kamyki


Start do drogi




Przygotowania przed wspinaczką



Lama zjeżdża do startu drogi



Lunch time

Orientacja na ścianie

Całkiem spory ten luft pod nogami


Robert "Lama" Pallus na American Beauty VIII+

Robert "Lama" Pallus na American Beauty VIII+

Robert "Lama" Pallus na American Beauty VIII+

Wyciąg w mega zacięciu i przejście bez chwytów


Grzegorz "Buła" Gołowczyk na American Beauty VIII+

gdzie te chwyty




Morskie Oko

Lama napiera

Dzień zmierza ku końcowi a my ciągle w ścianie

Wreszcie jakieś stanowisko na półce - moje łydy już nie wyrabiają

Pakowanie





















Pseudoturyści

Turysta

Wspinacze na Mnichu

Stonka

0 komentarze::

Prześlij komentarz

 
Back to top!